, Piła
Przyjazd
Wyjazd

Standardy ochrony małoletnich

  1. Witamy Optymistycznie!
  2. Hotel Piła
  3. Standardy ochrony małoletnich

STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH

W Pile

OGÓLNIE O STANDARDACH

  1. Na jakiej podstawie zostały przyjęte Standardy

Standardy Ochrony Małoletnich (dalej „Standardy”) zostały przyjęte na podstawie art. 22c ust. 3 i nast. ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.

  1. Gdzie obowiązują Standardy

Standardy obowiązują w ARCHE HOTEL PIŁA (adres: ul. Józefa Piłsudskiego 1;64-920 Piła ) [dalej „Hotel”], który jest obiektem hotelowym prowadzonym przez ARCHE S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 361, 02-801 Warszawa, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000831001, posiadającą NIP 821-163-93-35 oraz REGON 710021277.

  1. Kogo obowiązują Standardy

Standardy obowiązują personel Hotelu, jak również rodziców, opiekunów prawnych lub faktycznych małoletnich, jak również inne osoby, które obowiązane są do ochrony małoletnich w związku z pobytem w Hotelu.

  1. Co regulują Standardy

Standardy regulują w szczególności:

  1. zasady zapewniające bezpieczne relacje między personelem Hotelu a małoletnim, a w szczególności zachowania niedozwolone wobec małoletnich;
  2. zasady i procedury identyfikacji małoletniego przebywającego w Hotelu i jego relacji w stosunku do osoby dorosłej, z którą przebywa w tym obiekcie;
  3. zasady i procedury reagowania w przypadku uzasadnionego przypuszczenia, że dobro mało-letniego znajdującego się na terenie Hotelu jest zagrożone;
  4. procedury i osoby odpowiedzialne za składanie zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa na szkodę małoletniego oraz zawiadamianie sądu opiekuńczego;
  5. zakres kompetencji osoby odpowiedzialnej za przygotowanie personelu Hotelu do stosowania standardów, zasady przygotowania tego personelu do ich stosowania oraz sposób dokumentowania tej czynności.
  6.  

STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH

CZĘŚĆ I

Bezpieczne relacje między personelem a małoletnim

  1. Zasady ogólne

Hotel prowadzi działalność z poszanowaniem praw człowieka, w szczególności praw małoletnich jako osób szczególnie wrażliwych na krzywdzenie. Dlatego też personel Hotelu traktuje małoletnich z należnym szacunkiem, poszanowaniem ich godności oraz potrzeb.

Personel Hotel działa na podstawie i w granicach obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Prawa, wewnątrzzakładowych aktów prawnych, jak również przedmiotowych Standardów.

  1. Komunikowanie się z małoletnim

W komunikacji z małoletnimi personel Hotelu:

  1. zwraca się z szacunkiem do małoletniego, kierując się cierpliwością;
  2. słucha uważnie i udziela odpowiedzi adekwatnych do wieku i sytuacji małoletniego, w tym uwzględniając sytuację małoletnich niepełnosprawnych oraz ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi;
  3. uwzględniać prawo małoletniego do prywatności
  4. nie krzyczy, nie upokarza, nie obraża, nie lekceważy, nie zawstydza małoletniego lub w inny sposób nie narusza jego godności.
  1. Zachowania niedozwolone

Wobec małoletnich zakazane są w szczególności następujące zachowania:

  1. wszelkie zachowania, które zakazane są przepisami prawa, w tym przepisami prawa karnego;
  2. ujawnianie wobec nieuprawnionych informacji dotyczących małoletnich, takich jak: wizerunek małoletniego, informacje o sytuacji rodzinnej, opiekuńczej i prawnej;
  3. używanie wulgarnego języka, gestów, żartów, czynienie obraźliwych uwag, nawiązywanie do tematu seksualności małoletniego, wykorzystywanie relacji władzy lub przewagi fizycznej, w tym zastraszanie, grożenie, przymuszanie;
  4. utrwalanie w jakiejkolwiek formie wizerunku małoletniego dla celów prywatnych, w tym filmowanie, fotografowanie, nagrywanie głosu;
  5. proponowanie małoletnim alkoholu, wyrobów tytoniowych ani innych nielegalnych substancji, jak również używanie ich w obecności małoletniego;
  6. nawiązywanie z małoletnim jakiejkolwiek relacji o charakterze romantycznym lub seksualnym, w tym czynienie komentarzy, żartów, gestów o charakterze seksualnym, jak również udostępnianie małoletnim w jakiejkolwiek formie treści erotycznych i pornograficznych;
  7. stosowanie przemocy w jakiejkolwiek formie fizycznej czy psychicznej, w tym w szczególności: bicie, szturchanie, szarpanie, popychanie, naruszanie integralności cielesnej małoletniego;
  8. dotykanie małoletniego w sposób, który mógłby zostać uznany za nieprzyzwoity lub niestosowny.
  1. Dobór personelu
    1. Wszystkie osoby pracujące z małoletnimi muszą być dla nich bezpieczne, co oznacza m.in., że ich historia zatrudnienia powinna wskazywać, że nie skrzywdziły w przeszłości małoletniego.
    2. Każda osoba zatrudniana przez Hotel do prac związanych z edukacją, wypoczynkiem i opieką nad małoletnimi jest obowiązkowo sprawdzana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Sprawdzenie odbywa się poprzez wydruk wyników wyszukiwania osoby w Rejestrze z dostępem ograniczonym, który następnie wkładany jest do akt osobowych osoby sprawdzanej. Sprawdzenie należy powtarzać co roku. Zakres danych osobowych niezbędnych do sprawdzenia osoby w Rejestrze znajduje się w Załączniku nr 1 do Standardów.
    3. Ponadto każda osoba zatrudniana/delegowana do pracy z dziećmi musi dostarczyć informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziałach XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego
    4. Personel zatrudniony do pracy z małoletnimi, w tym osoby, które mogą mieć potencjalny kontakt z małoletnimi powinny złożyć oświadczenie o braku karalności i o nietoczeniu się postępowań o czyny przeciwko małoletnim – Załącznik nr 2 do Standardów.
    5. Jeżeli osoba zatrudniana/delegowana posiada obywatelstwo inne niż polskie wówczas powinna przedłożyć również informację z rejestru karnego tego państwa, którego jest obywatelem, uzyskiwaną do celów działalności zawodowej lub wolontariackiej związanej z kontaktami z dziećmi, bądź informację z rejestru karnego, jeżeli prawo tego państwa nie przewiduje wydawania informacji dla w/w celów.
    6. Od osoby zatrudnianej/delegowanej należy również pobrać oświadczenie o państwie/ach zamieszkiwania w ciągu ostatnich 20 lat, innych niż Rzeczypospolita Polska i państwo obywatelstwa, złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej. Załącznik nr 3 do Standardów. 
    7. Jeżeli prawo państwa, z którego ma być przedłożona informacja o niekaralności nie przewiduje wydawania takiej informacji lub nie prowadzi rejestru karnego, wówczas osoba zatrudniania/delegowana składa pod rygorem odpowiedzialności karnej oświadczenie o tym fakcie. Załącznik nr 4 do Standardów. 
    8. Pod oświadczeniami składanymi pod rygorem odpowiedzialności karnej składa się oświadczenie o następującej treści: „Jestem świadomy/a odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.” Oświadczenie to zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.
    9. W przypadku korzystania z usług podmiotów zewnętrznych Hotel zawiera w umowie z tym podmiotem stosowny zapis, który umożliwi egzekwowanie przez Hotel odpowiedniego standardu w zakresie sprawdzania pracowników przez tenże podmiot pod kątem ich bezpieczeństwa dla dzieci. Zapis umożliwi Hotelowi kontrolę spełnienia obowiązku pod rygorem natychmiastowego wypowiedzenia umowy oraz kary umownej lub innych sankcji związanych z niespełnieniem warunków umowy w tym zakresie.

CZĘŚĆ II

Identyfikacji małoletniego i jego relacji w stosunku do osoby dorosłej

  1. Zasada ogólna
    1. Jedną z form skutecznego zapobiegania krzywdzeniu małoletnich jest identyfikacja małoletniego przebywającego w obiekcie hotelowym i jego/jej relacji w stosunku do osoby dorosłej, z którą przebywa w obiekcie. Personel podejmuje wszelkie możliwe kroki zmierzające do przeprowadzenia identyfikacji małoletniego i jego relacji z osobą dorosłą, z którą znajduje się w obiekcie. 
    2. Podczas rozmowy z osobą dorosłą należy zachować spokój, być uprzejmym
      i cierpliwym. Na początku rozmowy warto poinformować osobę dorosłą, że w Hotelu obowiązują Standardy Ochrony Małoletnich i w związku z tym personel może zadać dodatkowe pytania, w celu weryfikacji danych małoletniego. W razie potrzeby należy przywołać stosowne podstawy prawne, o których mowa jest na wstępie niniejszego dokumentu.
    3. W celu dokonania identyfikacji małoletniego oraz ustalenia jego relacji w stosunku do osoby, z którą przebywa w obiekcie należy:
    4. poprosić o dokument tożsamości małoletniego (dowód osobisty, paszport, legitymację szkolną) i odnotować jego dane w rejestrze gości hotelowych;
    5. zapytać o relację małoletniego w stosunku do osoby, z którą przybyło lub przebywa w Hotelu;
    6. w przypadku braku dokumentów wskazujących na pokrewieństwo małoletniego i osoby dorosłej należy zapytać o tę relację – osobę dorosłą oraz małoletniego;
    7. jeżeli osoba dorosła nie jest rodzicem lub opiekunem prawnym małoletniego, należy poprosić o okazanie dokumentu obejmującego zgodę rodziców lub opiekunów prawnych na wyjazd osoby dorosłej z małoletnim (np. pisemne oświadczenie);
    8. jeżeli osoba dorosła nie posiada dokumentu zgody rodziców, należy poprosić o numer telefonu wyżej wymienionych, aby zadzwonić i potwierdzić przebywanie małoletniego w obiekcie z obcą osobą dorosłą za wiedzą i zgodą rodziców/opiekunów prawnych. Należy także poprosić ją o wypełnienie stosownego oświadczenia, zgodnie ze wzorem przygotowanym przez Hotel. Oświadczenie powinno zawierać dane dziecka i dane dorosłego, z którym dziecko przebywa, wraz ze wskazaniem relacji jaka występuje pomiędzy dzieckiem a dorosłym. W przypadku gdy osoba dorosła nie jest rodzicem ani opiekunem prawnym dziecka, powinna oświadczyć, iż rodzice/opiekunowie prawni wyrazili zgodę na opiekę nad dzieckiem. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 Standardów.
    9. W przypadku oporu ze strony osoby dorosłej, co do okazania dokumentu małoletniego i/lub wskazania relacji należy wyjaśnić, że procedura służy zapewnieniu małoletniemu bezpieczeństwa, a jej stosownie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
    10. Po wyjaśnieniu sprawy w sposób pozytywny, należy podziękować za czas poświęcony na upewnienie się, że małoletni jest pod dobrą opieką i jeszcze raz podkreślić, że procedura ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa małoletnim.
    11. W przypadku, gdy rozmowa nie rozwieje wątpliwości dotyczących podejrzenia wobec dorosłego i jego intencji skrzywdzenia małoletniego, należy dyskretnie powiadomić przełożonego i pracowników ochrony (o ile są w tym czasie na terenie obiektu). Aby nie wzbudzać podejrzeń można np. powołać się na konieczność skorzystania ze sprzętów na tyłach recepcji, prosząc osobę dorosłą, aby poczekała wraz z małoletnim w holu, restauracji lub innym miejscu. Przez przełożonego należy rozumieć Dyrektora Hotelu i osoby zastępujące Dyrektora, jak również jak również kierownika działu oddelegowanego do pełnienia dyżuru.
    12. Od momentu, kiedy pojawiły się pierwsze wątpliwości zarówno małoletni, jak i osoba dorosła powinni być pod stałą obserwacją personelu i nie zostawać sami.
    13. Przełożony, który został powiadomiony o sytuacji, podejmuje decyzję o zawiadomieniu policji lub w razie wątpliwości przejmuje rozmowę z osobą dorosłą, w celu dalszych wyjaśnień.
    14. W przypadku, gdy rozmowa potwierdzi przekonanie o próbie lub popełnieniu przestępstwa na szkodę małoletniego, przełożony zawiadamia o tym fakcie policję. Dalej stosuje się procedurę w przypadku okoliczności wskazujących na skrzywdzenie małoletniego. 
    15. W przypadku, gdy świadkami nietypowych i/lub podejrzanych sytuacji są pracownicy innych działów Hotelu np. serwis sprzątający, obsługa pokoi, pracownicy baru i restauracji, strefy relaksu, ochrony obiektu i in., powinni oni o tym niezwłocznie zawiadomić przełożonego, który zadecyduje o podjęciu odpowiednich działań.
    16. W zależności od sytuacji i miejsca przełożony weryfikuje na ile podejrzenie krzywdzenia małoletniego jest zasadne. W tym celu dobiera odpowiednie środki prowadzące do wyjaśnienia sytuacji lub podejmuje decyzję o przeprowadzeniu interwencji i zawiadamia policję.
    17. Przykładowy przebieg rozmowy z osobą dorosłą oraz małoletnim opisany jest w Załączniku nr 6 do Standardów, a przykłady sytuacji mogących budzić podejrzenia znajdują się w Załączniku nr 7 do Standardów.

CZĘŚĆ III

Reagowania w przypadku uzasadnionego przypuszczenia, że dobro małoletniego jest zagrożone

  1. Procedura w przypadku okoliczności wskazujących na skrzywdzenie małoletniego
    1. Mając uzasadnione podejrzenie, że małoletni przebywający w obiekcie jest krzywdzone, należy niezwłocznie zawiadomić policję, dzwoniąc pod numer 112 i opisując okoliczności zdarzenia. W zależności od dynamiki sytuacji i okoliczności, telefon wykonuje osoba, która jest bezpośrednim świadkiem zdarzenia (pracownik/przełożony). Jeśli zawiadamiającym jest osoba z personelu obiektu, jednocześnie o zdarzeniu informuje swojego przełożonego.
    2. Uzasadnione podejrzenie krzywdzenia małoletniego występuje wtedy, gdy:
    3. małoletni ujawnił wobec pracownika fakt krzywdzenia,
    4. pracownik zaobserwował krzywdzenie,
    5. małoletni ma na sobie ślady krzywdzenia (np. zadrapania, zasinienia), a zapytane odpowiada niespójnie i/lub chaotycznie lub/i popada w zakłopotanie bądź występują inne okoliczności mogące wskazywać na krzywdzenie np. znalezienie materiałów pornograficznych z udziałem małoletnich w pokoju osoby dorosłej,
    6. W tej sytuacji, należy uniemożliwić małoletniemu oraz osobie podejrzewanej o krzywdzenie małoletniego oddalenie się z obiektu.
    7. W uzasadnionych przypadkach można dokonać obywatelskiego zatrzymania osoby podejrzewanej. W takiej sytuacji, do czasu przybycia policji, należy trzymać tę osobę w osobnym pomieszczeniu z dala od widoku innych gości, pod nadzorem dwóch pracowników.
    8. W każdym przypadku należy zadbać o bezpieczeństwo małoletniego. Małoletni powinien przebywać pod opieką personelu do czasu przyjazdu policji.
    9. W przypadku uzasadnionego podejrzenia, że doszło do popełnienia przestępstwa powiązanego z kontaktem małoletnim z materiałem biologicznym sprawcy należy w miarę możliwości nie dopuścić, aby małoletni mył się oraz jadł/pił do czasu przyjazdu policji.
    10. Po odbiorze małoletniego przez policję należy zabezpieczyć materiał z monitoringu oraz inne istotne dowody (np. dokumenty) dotyczące zdarzenia i na wniosek służb przekazać ich kopię prokuratorowi lub policji.
    11. Po interwencji należy opisać zdarzenie w dzienniku zdarzeń lub innym dokumencie przeznaczonym do tego celu.

CZĘŚĆ IV

Procedury i osoby odpowiedzialne za składanie zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa na szkodę małoletniego oraz zawiadamianie sądu opiekuńczego

  1. Procedura i osoby uprawnione
    1. W zakresie składania zawiadomień stosuje się procedurę opisaną w Części II powyżej. Uprawnionymi do zgłaszania zawiadomień są osoby wskazane w pkt 5.6. powyżej.

CZĘŚĆ V

Zakres kompetencji osoby odpowiedzialnej za przygotowanie personelu do stosowania Standardów, zasady przygotowania personelu do ich stosowania oraz sposób dokumentowania tej czynności

  1. Zakres kompetencji
    1. Osobą odpowiedzialną za przygotowanie personelu Hotelu do stosowania Standardów jest Dyrektor Hotelu lub upoważniona przez niego osoba.
    2. Osoba, o której mowa w ust. 8.1. powyżej zapoznaje personel ze Standardami oraz odbiera od personelu oświadczenie, o którym mowa w pkt 4.3 Standardów., jak również jest odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń o zdarzeniach zagrażających małoletniemu.
    3. Pracownicy zatrudnieni do pracy z dziećmi podlegają cyklicznym szkoleniom, co zostaje udokumentowane przez pracodawcę.
    4. Osoba, o którym mowa w punkcie 8.1, raz na dwa lata dokonuje monitoringu i ewaluacji Standardów.

 

  1. Zasady przygotowania personelu
    1. Personel przygotowywany jest poprzez stosowne przeszkolenie z treści i stosowania Standardów. Szkolenie odbywa się w terminie tygodnia od daty zatrudnienia. Za zorganizowanie szkolenia odpowiedzialna jest osoba, o której mowa w pkt 8 powyżej.
  2. Sposób dokumentowania
    1. Każdy ujawniony lub zgłoszony przypadek lub zdarzenie zagrażające dobru małoletniego zostaje odnotowany w stosownej ewidencji prowadzonej przez Dyrektora Hotelu.
    2. Każdy wpis do ewidencji uruchamia procedurę przeglądu i ewentualnej aktualizacji Standardów.

CZĘŚĆ VI

WYTYCZNE DO POLITYKI OCHRONY DZIECI W ZAKRESIE UWZGLĘDNIAJĄCYM SYTUACJĘ MAŁOLETNICH ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI , W TYM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

 

 

Hotel zobowiązuje się do uwzględnienia sytuacji dzieci z niepełnosprawnościami oraz dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,  dostosowując wytyczne z Załącznika nr 8, do specyfiki i zakresu działania obiektu.

 

 

Pokoje i apartamenty

Pokój 1 osobowy Standard
od 270 /noc
od 270 /noc

Pokój jednosobowy to idealny wybór dla podróżujących w pojedynkę.

Szczegóły pokoju

Pokój 1 osobowy Standard

  • Metraż: 15-18m2
  • Maks. osób: 1
Pokój 2 osobowy Standard TWIN
od 300 /noc
od 300 /noc

Pokój dwuosobowy z dwoma łóżkami to idealny wybór dla dwójki znajomych.

Szczegóły pokoju

Pokój 2 osobowy Standard TWIN

  • Metraż: 20-36m2
  • Maks. osób: 2
Pokój 2 osobowy Standard DOUBLE****
od 349 /noc
od 349 /noc

Pokój dwuosobowy w standardzie 4 gwiazdek to idealny wybór dla pary.

Szczegóły pokoju

Pokój 2 osobowy Standard DOUBLE****

  • Metraż: 22m2
  • Maks. osób: 2
Pokój 2 osobowy Superior TWIN
od 349 /noc
od 349 /noc

Pokój dwuosobowy Superior z dwoma łóżkami to idealny wybór dla dwójki znajomych, który potrzebują trochę ...

Szczegóły pokoju

Pokój 2 osobowy Superior TWIN

  • Metraż: 26-35m2
  • Maks. osób: 2
Pokój 2 osobowy Superior przystosowany dla osób niepełnosprawnych
od 355 /noc
od 355 /noc

Pokój przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Charakteryzuje się większą łazienką oraz większa przestrzenią dla wózków ...

Szczegóły pokoju

Pokój 2 osobowy Superior przystosowany dla osób niepełnosprawnych

  • Metraż: 26m2
  • Maks. osób: 2
Apartament
od 450 /noc
od 450 /noc

Apartament jest idealnym wyborem dla rodzin lub osób, które preferują oddzielić sypialnię od salonu.

Szczegóły pokoju

Apartament

  • Metraż: 38m2
  • Maks. osób: 2
Pokój 1 osobowy Standard ****
od 319 /noc
od 319 /noc

Pokój jednosobowy w standardzie 4 gwiazdek to idealny wybór dla podróżujących w pojędynkę.

Szczegóły pokoju

Pokój 1 osobowy Standard ****

  • Metraż: 16-23m2
  • Maks. osób: 1
Apartament****
od 489 /noc
od 489 /noc

Apartament w standardzie 4 gwiazdek to idealny wybór dla podróżujących oczekujących dużo przestrzeni oraz dla rodzin.

Szczegóły pokoju

Apartament****

  • Metraż: 66m2
  • Maks. osób: 2
Zobacz wszystkie

ul. Piłsudskiego 1
64-920 Piła, Polska

Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Arche S.A., ul. Puławska 361, 02-801, Warszawa , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane